PRIMEIRO
TRIMESTRE
·
Achegamento teórico e
reflexión da práctica docente na Área de Educación Artística.
·
Relación da psicoloxía
infantil e das etapas evolutivas dos nenos e nenas frente ao proceso creativo. Competencias
Básicas que se desenvolven coas diferentes estratexias metodolóxicas dentro da
Educación Artística.
·
As etapas creativas no desenvolvemento creativo.
SEGUNDO TRIMESTRE
·
Coñecemento e práctica de diferentes técnicas artísticas
adaptadas aos niveis e contidos da Ed. Infantil e Ed. Primaria.
·
Exercicios e estratexias para o desenvolvemento creativo
e o afianzamento da técnica.
·
A técnica como ferramenta e non como fin.
·
Deseño e implementación de procedementos que impliquen
unha nova metodoloxía nas distintas áreas e niveis.
·
Rexistro de actividades e procedementos.
TERCEIRO TRIMESTRE
·
Valoración da posta en práctica dos materiais e
procedementos utilizados.
·
Valoración dos resultados obtidos polo alumnado.
·
Valoración do grado de satisfacción e acomodación do
profesorado co novo material e metodoloxía.
·
Contraste do uso de
metodoloxía anteriormente empregada e a nova metodoloxía.
No hay comentarios:
Publicar un comentario