viernes, 19 de febrero de 2016

Proceso e criterios para a avaliación do proxecto


·    Análise e valoración das producións e dos procesos
Unha vez elaborado, experimentado e recopilado o material producido recollerase na memoria a valoración do profesorado participante con respecto á súa propia producción, a aportación dos demais membros e a valoración xeral do grado de satisfacción cos obxectivos plantexados polo seminario de traballo.
·    Aplicación e repercusión do proxecto na práctica educativa.
     Os novos procedementos e actividades para o proceso de ensinanza aprendizaxe serán implementados na aula e recollidas as impresións do profesorado con respecto ás dificultades e cualidades da proposta.
·    Metodoloxía empregada. 
     Finalizado o proxecto recollarase na memoria final a impresión dos participantes sobre a metodoloxía empregada, o grado de participación e de satisfación cos resultados desa metodoloxía.
     Cada participante entregará unha ficha na que reflexe cuantitativamete o grao de satisfación co traballo realizado e se valore: consecución dos obxectivos, metodoloxía, implicación, repercusión na práctica docente, cantidade e calidade do material empregado, cantidade e calidade do material producido, coordinación do grupo, calidade das ponencias e a organización dos recursos humanos e materiais, etc.

Unha vez finalizado o traballo do grupo recolleremos as propostas de mellora e, no seu caso, de continuidade do traballo para vindeiros cursos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario